INSCRIEREA LA LICEU PENTRU ANUL ȘCOLAR 2022-2023

 

Elevii claselor a IX-a care au fost declarați admiși la Colegiul Național “Alexandru Odobescu”  în anul școlar 2022-2023  vor depune dosarele de înscriere în perioada 15- 20  iulie 2022 după următorul program:

 Vineri – 15.07.2022 –  între orele 900 – 1400

Sâmbătă 16.07.2022 –  între orele 900 – 1300

Luni        18.07.2022    între orele 900 – 1800

 Marti    – 19.07.2022    între orele 900 – 1500

Miercuri  – 20.07.2021 între orele 1330 – 1700

             Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele acte:

  1.  Dosar de plastic cu șină;
  2. Cerere de înscriere (de la comisia de înscriere);
  3. Certificat de naștere copie + original;
  4. Copie buletin de identitate + original;
  5. Adeverința în original cu notele și media generală obținute la  evaluarea nationala din clasa a VIII-a eliberată de școală;
  6. Foaie matricolă în original;
  7. Fisă medicală;

Transferul elevilor în anul școlar 2022-2023

Pentru anul școlar 2022-2023, transferul elevilor se va face conform articolelor 137-144 din ROFUIP, aprobat prin OMEC 5447/31.08.2020 cu modificările și completările ulterioare. Cererile vor fi depuse la secretariatul Colegiului Național “Alexandru Odobescu” în perioada: 01 iulie -12 august 2022, între orele 10.00-13.00 ( de luni pană vineri).

Dosarul va conține următoarele documente:

  • Cererea tip care va fi ridicată de la secretariat și va fi completată doar de către părinte/tutore;
  • Adeverință de studii pentru anul școlar încheiat (nu este necesară pentru elevii care sunt din unitate);
  • Copii după certificatul de naștere și cartea de identitate;

Transferul elevilor se va face conform ierarhiei in limita locurilor disponibile, având în vedere următoarele condiții:

  • Media generală a ultimului an școlar să fie cel puțin egală cu media ultimului elev promovat din clasa la care se solicită transferul;
  • Promovarea examenelor de diferanță acolo unde este cazul.

INFORMARE PRIVIND MEDIA ULTIMULUI ELEV PROMOVAT DIN CLASA

  • 10 A – matematică informatică intensiv – 7,91
  • 10 B – matematică informatică intensiv – 7,55
  • 10 C – matematică informatică intensiv – 8,55
  • 10 D – științele naturii bilingv – 7,72
  • 10 E – științele naturii – 8,77
  • 10 F – științe sociale – 8,72
  • 10 G – filologie bilingv – 8,58
  • 11 A – matematică informatică intensiv – 8,61
  • 11 B – matematică informatică intensiv – 8,36
  • 11 C – matematică informatică – 8,52
  • 11 D – matematică informatică – 9,10
  • 11 E – științele naturii bilingv – 8,42
  • 11 F – științele naturii – 8,60
  • 11 G – științe sociale – 8,89
  • 11 H – filologie bilingv – 8,52
  • 12 A – matematică informatică intensiv – 8,25
  • 12 B – matematică informatică intensiv – 7,39
  • 12 C – matematică informatică – 8,41
  • 12 D – matematică informatică – 8,20
  • 12 E – științele naturii bilingv – 8,60
  • 12 F – științele naturii – 8,90
  • 12 G – științe sociale – 9,22
  • 12 H – filologie bilingv – 8,94

PROBA DE VERIFICARE A CUNOȘTINȚELOR DE LIMBĂ MODERNĂ PENTRU ADMITEREA ÎN CLASELE A IX-A CU PREDARE A UNEI LIMBI MODERNE ÎN REGIM BILINGV, SESIUNEA 18-19 MAI, 2022. LIMBA FRANCEZĂ

ÎN ATENŢIA CANDIDAŢILOR

Repartizare săli franceză

  • Accesul candidaţilor în săli este permis pe baza actului de identitate (carte de identitate/certificat de naștere) sau a carnetului de elev vizat, cu poza, în intervalul 8,00-8,30.
  • Proba scrisă începe la ora 9.00
  • Elevii vor fi repartizați în ordine alfabetică, pe clase, iar așezarea în bănci se va face începând cu rândul de la ușă.
  • Se interzice intrarea în săli cu manuale şcolare, materiale scrise sau alte materiale care ar putea fi folosite la rezolvarea subiectelor, cu aparate electronice de comunicare cu exteriorul, cu telefoane mobile. Toate aceste materiale vor fi depozitate într-o sală de bagaje.
  • Nerespectarea acestor dispoziţii duce la eliminarea din sală a elevilor de către preşedintele comisiei. Eliminarea se face indiferent dacă materialele interzise au fost sau nu folosite.
  • Recomandăm elevilor să aibă asupra lor doar instrumentele de scris, o sticlă de apă sau materiale de igienă personală.

Preşedinte Comisia de examen,

Inspector școlar general adjunct,

Prof. Maria Cătălina DUMITRAȘCU